16.03.2012

Glæd jer!

I dag har jeg været på den FEDESTE shoppetur! Har fået noget vildt lækkert tøj & tilbehør som jeg selvfølgelig vil lægge billeder ind af! Og har også været en tur ved søen og fået taget nogle vildt gode billeder da vi fodrede ænder ^^
Her sidste lørdag d. 10 var jeg ude og se gymnastisk opvisning med byens Springteam, Junior Nord, Krudtugler og en hel masse andre gode hold! Dog har jeg ikke taget billeder af dem alle, men kun af de hold hvor jeg kendte nogen på det c:
Og endelig er det jo virkelig ved at nærme sig det dejlige forår! De smukke erantis, påskeliljer og et par vintergækker samt de der lilla og orange blomster jeg ikke kan huske navnet på, skyder hurtigt frem, så det har jeg selvfølgelig også fået taget nogle gode billeder af :3

VISER DET HELE I NÆSTE INDLÆG! :D

- Nanna ^^

09.03.2012

KONY 2012



Wow, det her går lige ind i hjertet! Seriously, gør hvad I kan, DEL DET!
WE CARE

06.03.2012

Just relax!

Så har man da lige fået en time fri fra skolen, YES! Lige hvad der manglede! Se de andre skynde sig afsted, og mig der bare slapper af.. DET er livet! Måske lige tage nogle billeder mens det flot, og måske lige lidt computer :3 Der er intet som at have tid til om morgenen at tjekke sine ting på computeren! ^^
HAKUNA MATATA <3









- Nanna ~ who have got the best morning today! ^^

03.03.2012

Hellow Spring ♥

En lang, kold vinter med hvidt sne og ild i pejsen, er hvad vi netop har overstået! Nu er foråret kommet! Og med sig bringer den selvfølgelig den dejlig varme sol :3 Forår er den bedste årstid ifølge mig, godt nok er det ikke lige så varmt som sommeren, men der er ingen stikkende, kravlende og flyvende insekter om foråret!
Har været i oppe og øve med hele orkesteret og flere elever fra musikskolen, både musikere, dramaholdet og sangere! Nu har jeg fuldstændig styr på de 8 af sangene & der er 10 - så det skal nok gå godt når vi skal fremvise det ^^ Og i alt bliver der over 200 børn der skal synge i koret!
Jamen altså! Hvem havde regnet med at jeg kunne sidde indendørs og bare beundre landskabet som normale mennesker? FAIL! SELVFØLGELIG skal jeg da snuppe kameraet og bruge en hel del plads på kameraet med de nye billeder af det dejlige vejr!
Og mon ikke om jeg også tog tonsvis af billeder dagen min søster og jeg var helt oppe ved vores veninde Helene, der bor 3 kvarter væk herfra! VIRKELIG SKØN DAG! <3


 Fandt en fin, lille fuglerede i vores have! Aw tænk at der snart kommer fugleunger så!


Enjoy the spring <3

 Like my beautiful dog <3





Og de mest awesome billeder - nøje udvalgt - fra vores tur med Helene! ^^








Årh, husker de ferier og somre hvor vandet var så azurblåt og dejligt!

GOD CHOOSES






Tager et billede af en der tager et billede af en der tager et billede af et blad..





Rolighedsvej.. R.I.P..





Den kære Pjerrot! :3








Sorry btw fordi jeg ikke har blogget i laaaang tid! Håber det her er god nok til en tilgivelse!
- Nanna ^^

17.02.2012

Den sidste detalje

Prikken over i'et er hermed prikket!
Nipsting er sat op og kun blomster klistermærkerne mangler at sno sig på væggen mellem min nyopsatte violin og keyboardet underneden, og nogle selvtagede billeder skal printes ud fra en fotoprinter, nogen forslag for hvilke billeder der skal vælges?
Men én ting er sikkert.
Det bliver perfekt!

Og så tog mor, far, bror og jeg da også lige i Kolding Storcenter og shoppede bagefter!
Her er billeder af ændringerne og det nye tøj bagefter;


Så er violinen blevet sat op og man kan ligesom danne sig et billede, for hvor blomsterne skal sno sig - måske? ^^





 Reolen er blevet hængt op og nipsting er sat på :3



 Skohylden er sat op og imidlertid er uglerne sat på, indtil de skal hænges op somewhere c:


 Og Theo's krog er færdig! :D


 Skrivebordet er blevet dekoreret


 Og hunderøvene er sat på!


Så er der kommet flere nipsting og billeder på hylden ^^

Min miniviolin jeg fik af mormor <3


Smykkehånd, parfume og pynt (:

Min kommende vandplante - har købt en ny - skal være i vasen, så derfor havtema! 


Og Doggi sidder fint xD


 Epic museholder!


Lidt deko omkring c: 


Så til shoppeturen!
Det lykkedes mig jo at få brugt 480 kroner, men til gengæld skyldte min mor mig 200, så skal kun af med de 280 ^^
Her er noget af det jeg fik ud af købene;


Denne her blå, lækre sag fik jeg for 50 kroner i New Yorker ^^ 


Den her er en jeg skal bruge som natkjole, så gerne lidt oversize <3 
Fik den for 80 kroner i H&M


Endnu en natkjole købt fra Bilka for 40 kroner c: 



 Den her er en mega fed mix af en fin, stram bluse og en løs hættetrøje.
Stram i ærmerne, hætte, snore og ellers løs - den er VILDT fed! <3
Købt for 50 kroner i New Yorker!