16.03.2012

Glæd jer!

I dag har jeg været på den FEDESTE shoppetur! Har fået noget vildt lækkert tøj & tilbehør som jeg selvfølgelig vil lægge billeder ind af! Og har også været en tur ved søen og fået taget nogle vildt gode billeder da vi fodrede ænder ^^
Her sidste lørdag d. 10 var jeg ude og se gymnastisk opvisning med byens Springteam, Junior Nord, Krudtugler og en hel masse andre gode hold! Dog har jeg ikke taget billeder af dem alle, men kun af de hold hvor jeg kendte nogen på det c:
Og endelig er det jo virkelig ved at nærme sig det dejlige forår! De smukke erantis, påskeliljer og et par vintergækker samt de der lilla og orange blomster jeg ikke kan huske navnet på, skyder hurtigt frem, så det har jeg selvfølgelig også fået taget nogle gode billeder af :3

VISER DET HELE I NÆSTE INDLÆG! :D

- Nanna ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar