17.02.2012

Den sidste detalje

Prikken over i'et er hermed prikket!
Nipsting er sat op og kun blomster klistermærkerne mangler at sno sig på væggen mellem min nyopsatte violin og keyboardet underneden, og nogle selvtagede billeder skal printes ud fra en fotoprinter, nogen forslag for hvilke billeder der skal vælges?
Men én ting er sikkert.
Det bliver perfekt!

Og så tog mor, far, bror og jeg da også lige i Kolding Storcenter og shoppede bagefter!
Her er billeder af ændringerne og det nye tøj bagefter;


Så er violinen blevet sat op og man kan ligesom danne sig et billede, for hvor blomsterne skal sno sig - måske? ^^





 Reolen er blevet hængt op og nipsting er sat på :3



 Skohylden er sat op og imidlertid er uglerne sat på, indtil de skal hænges op somewhere c:


 Og Theo's krog er færdig! :D


 Skrivebordet er blevet dekoreret


 Og hunderøvene er sat på!


Så er der kommet flere nipsting og billeder på hylden ^^

Min miniviolin jeg fik af mormor <3


Smykkehånd, parfume og pynt (:

Min kommende vandplante - har købt en ny - skal være i vasen, så derfor havtema! 


Og Doggi sidder fint xD


 Epic museholder!


Lidt deko omkring c: 


Så til shoppeturen!
Det lykkedes mig jo at få brugt 480 kroner, men til gengæld skyldte min mor mig 200, så skal kun af med de 280 ^^
Her er noget af det jeg fik ud af købene;


Denne her blå, lækre sag fik jeg for 50 kroner i New Yorker ^^ 


Den her er en jeg skal bruge som natkjole, så gerne lidt oversize <3 
Fik den for 80 kroner i H&M


Endnu en natkjole købt fra Bilka for 40 kroner c: 



 Den her er en mega fed mix af en fin, stram bluse og en løs hættetrøje.
Stram i ærmerne, hætte, snore og ellers løs - den er VILDT fed! <3
Købt for 50 kroner i New Yorker!

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har :-)
    Vi ville blive glade hvis du ville tage et kig på vores blog :-)

    Knus
    Cecilie Kjelgaard & Cecilie Lindhardt
    www.strangers---in---paradise.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! (:
      Selvfølgelig kigger jeg da lige forbi! Og du er meget velkommen til at blive fast læser her (:
      - Nanna ^^

      Slet