03.03.2012

Hellow Spring ♥

En lang, kold vinter med hvidt sne og ild i pejsen, er hvad vi netop har overstået! Nu er foråret kommet! Og med sig bringer den selvfølgelig den dejlig varme sol :3 Forår er den bedste årstid ifølge mig, godt nok er det ikke lige så varmt som sommeren, men der er ingen stikkende, kravlende og flyvende insekter om foråret!
Har været i oppe og øve med hele orkesteret og flere elever fra musikskolen, både musikere, dramaholdet og sangere! Nu har jeg fuldstændig styr på de 8 af sangene & der er 10 - så det skal nok gå godt når vi skal fremvise det ^^ Og i alt bliver der over 200 børn der skal synge i koret!
Jamen altså! Hvem havde regnet med at jeg kunne sidde indendørs og bare beundre landskabet som normale mennesker? FAIL! SELVFØLGELIG skal jeg da snuppe kameraet og bruge en hel del plads på kameraet med de nye billeder af det dejlige vejr!
Og mon ikke om jeg også tog tonsvis af billeder dagen min søster og jeg var helt oppe ved vores veninde Helene, der bor 3 kvarter væk herfra! VIRKELIG SKØN DAG! <3


 Fandt en fin, lille fuglerede i vores have! Aw tænk at der snart kommer fugleunger så!


Enjoy the spring <3

 Like my beautiful dog <3





Og de mest awesome billeder - nøje udvalgt - fra vores tur med Helene! ^^








Årh, husker de ferier og somre hvor vandet var så azurblåt og dejligt!

GOD CHOOSES






Tager et billede af en der tager et billede af en der tager et billede af et blad..





Rolighedsvej.. R.I.P..





Den kære Pjerrot! :3








Sorry btw fordi jeg ikke har blogget i laaaang tid! Håber det her er god nok til en tilgivelse!
- Nanna ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar