29.06.2012

Sooooommerferie! ♥♥

SÅ HAR JEG OGSÅ ENDELIG FÅET SOMMERFERIE! <3
Feriesangen er sunget, skolen er lukket og jeg har sommerferie! <3
Uuuh hvor er det helt underligt at tænke på! 6 ugers ren afslapning og ferie! Og det er endnu mere underligt at tænke på at jeg ikke skal tilbage til den sædvanlige dagligdag jeg plejer at have, når jeg skal tilbage til skolen! Skal jo starte på en ny skole, så har taget afsked med min klasse med kram, lykønskninger og tårer - vil altid have den klasse i mit hjerte på en eller anden måde, for den er virkelig uforglemmelig! <3
Er ikke tvivl om det, men noget jeg heller ikke er i tvivl om, er at jeg vil få et godt år på Vejlefjord Skolen også! Efter de to dage derhenne kender jeg nogen, så jeg ikke er forever alone i det mindste, bortset fra at en af dem skal på efterskole så er det jo fedt!

Skoleafslutning på den dejlige Løsning Skole! Sidste skolekoncert jeg skal høre derfra <3

Siden jeg var lille har jeg altid sunget med på feriesangen, så det ville være en skam hvis jeg ikke sidste dag skrålte den!

Vil aldrig glemme mine år på Løsning Skole. Jeg har altid haft den bedste klasse på hele skolen, hvert år!

Turen den går nu den 5. til Bulgarien - Golden Sands & Sunny Beach!
HAV EN GOD SOMMERFERIE & PAS PÅ SÅ I OGSÅ ER DER TIL NÆSTE FERIE! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar