13.07.2012

Return from Bulgaria

Så er jeg tilbage i lille, kolde Danmark! Har I savnet mig? Fed velkomst med vandpytter og overhovedet ikke den samme varme som dernede om natten! Heldigvis var det ikke så koldt som jeg forventede og så regnede det ikke. Og så lige tre hudafskrabninger idag som resultat af et styrt på cykel - damn lomme der aldrig kan lynes - som var pænt blodige. Regner stort med ar magen til den på min anden fod, hvor det samme skete, bare på gåben. Spørg mig ikke hvordan det kan lade sig gøre, jeg har en hund..
Afsluttede bog 2 - Den Ældste - i Arven-serien, den med Eragon, så glæder mig enormt til at jeg få fingrene i treeren; Brisingr! Det er ikke kun mig der synes den er spændende, en helt fremmed i flyet spurgte også til forfatteren, så jeg håber bare en masse kommer til at læse den og ikke bare se den!
Min storebror, hans ven og min far var været på barrunde og feste, dog nåede de aldrig den sidste bar; Den Glade Viking, da de blev for fulde. Og det vil så sige min storebror og hans ven blev det, min far fik dem hjem. Så selv vores taxichauffør sagde til min far og jeg,at han havde set min storebror og hans ven 'party party'!
Billeder? Jo, jeg tog skam billeder! Men det er ikke dem alle jeg kommer med i dag. I dag må I nøjes med nogle billeder jeg lige tog af min nye, mørkere farve inden de begyndte at blegne her. Man kan da sige jeg har fået farve, men af min familie er det min lillesøster der har fået mest; hun er blevet neger! ^^


Har båret solbriller, hvilket er pænt tydeligt på det her billede!



Det var alt fra nu af i hvert fald! Nighty night folks!
- Nanna

2 kommentarer:

  1. Haha! Den glade viking, ingen tvivl om at jeg skal derind når jeg bliver 18! Er nemlig fra Horsens. :D

    SvarSlet