22.06.2012

Der går en mand på mit tag!


Det her er rent faktisk uhyggeligt lige pludseligt at opdage!
Vi skal til at have solceller på vores udestuetag, da vi får så meget enorm varme ved den og solen bare bager på den, så hvorfor ikke udnytte det? I hvert fald ved jeg ikke hvad ham manden har gang i, men jeg tror det er fordi mit vindue ikke skal tælles med i stykket hvor der skal være solceller. Men jeg bor jo ikke i udestuen, så hvorfor?! Ej, bor godt nok lige ved siden af den, mit vindue fører ud til den - god smutvej c;



Har været til verdens hyggeligste klasseafslutningsfest på Daugård Strand! Grillmad, volleyturnering, SKUMFIDUSER OG KIKS og vennerne, så bliver det da heller ikke meget bedre! Om kun en uge er skolen slut og den dejlige sommerferie starter og fylder tiden ud, så alle dage bare svømmer sammen!
- Kan seriøst ikke holde styr på dagene i ferierne? Kun i juleferien, men det noget andet! :D



Kun om en lille uge er det slut med den skole jeg går på og videre til en ny. Har gået på min skole i 9 år nu til sommer, og bliver nødt til at prøve noget nyt! Ved godt det alligevel kun er et år jeg kan nå at gå dér men alligevel! Få skiftet hverdagen ud med noget helt nyt, men der er ingen tvivl om at jeg vil komme til at savne hverdagen på min nuværende skole de første par dage eller uger, men jeg skal nok falde til! Har trods alt haft 2 prøvedage på den nye skole!

- God sommerferie til dem der har det fået det nu eller før! Jer der får det senere skal jeg nok huske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar