17.03.2012

Spring, sø & shop

Som lovet kommer der her nogle billeder fra de sidste dages begivenheder c:

Gymnastikopvisning!
Indmarch

Det awesome hold Junior Nord!

Byens bedste springteam!

Ved søen!

It looks evil!
Vidste VIRKELIG ikke at ænder havde tænder! O.O

 Nurh så mødte vi lige en minibasko ^^
 

Shoppeturen!

 Fik disse vildt cute øreringe som jeg skal bære til gallafesten ^^
- Fra Trend Accessories for 50 kr! 

"Godt nok er det ikke en gallakjole, men jeg HA DEN!"
- Købt i H&M for 80 kr

 Min søster fik købt sig 6 par awesome frugtøreringe, og eftersom jeg betale en tredjedel for dem fik jeg to par! :3
- Købt i H&M for 30 kr!
Fik også denne top i både hvid og sort c:
- Fra H&M for 30 kr pr stk
Og så kunne jeg da SELVFØLGELIG ikke stå for De Små Grå - verdens bedste lakridspastiller! <3
- Købt i Søstrene Grene for 10 kr

Så fik jeg også en fantastisk gallakjole som jeg personligt synes sidder bedst på ^^
Men hvordan den ser ud.. Det skal være en OVERRASKELSE! :D
Kan sige at det er en lårkort kjole i sort forneden og grøn foroven.. Desuden er der en slags 'frynse' øverst på den (:

- Nanna ^^


Ingen kommentarer:

Send en kommentar