16.02.2012

Udskifter lige mit værelse, ok? (;

Så er mit værelse udskiftet og man kan IKKE kende det mere!
En reol, nogle hunderøve og nogle billeder der skal printes ud og voila! Så er mit værelse done!
I LOOOVE IT! <3
Let go, take a look into my awesome new room! :D

Når man træder ind af døren..!

Et superlækkert skrivebord og en mega nice hylde ovenover!
Lets take a look closer, shall we?

Min nuttede ugle jeg fik af mor <3


Shineeey!


Ved du hvem der er blank? MIN BORDPLADE! o:

Come on baby turn the lights on..


Har tænkt mig at have alle mine ledninger i den ene skuffe.. Og hvor lang tid går der så lige før det er én, stor knude?!


Just a photo :3

Panorama af hylden

Bare rolig, skal fylde dem op med alt det skrøblelige pynt jeg har! - Og damn der er meget!

Tja.. Passer til temaet? d;

Og ovre i den anden side har vi tv, Theo, keyboard, reol og skoreol(den sorte kasse til højre)! Og snart også blomster klistermærkerne hængt op så de slynger sig hen over keyboardet c:


Den hvide reol.. Den skal så lige skilles og samles igen, fordi vi failede, så den kan hænges op..


Nogenlunde her ^^

Og ved sengen har vi grafittimaleri og billedknage :D

Min udsigt de næste mange aftener!

Og så en LED-lampe til læsning ved siden af sengen

 Og den kan klipses, eller hvad det hedder, fast over det hele! ^^

 That awesome picture owo

Og sidst, men ikke mindst - eller jo, mindst! - mine julekatte i vindueskarmen! :3

Både mig og min søster har fået nye værelser, men no pictures for u, sorry!
Er det bare blevet fedt eller hvad?! :DD

- Nanna ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar