04.02.2012

Room makeover!

Så er det tid til at mit værelse får et nyt look!
Har nogenlunde tømt den første hylde, og i uge 7 skal det nye gulvtæppe lægges på!
Her er nogle af de ting jeg skal have :D


En plan over hvordan mit nye værelse skal se ud d:

 Mit nye gulvtæppe! 3000 kroner for det til mig og søsters værelse


IKEA MØBLERNE

- BESTÅ BURS Skrivebord - 1999 kroner

- BÄSTIS Kroge - 19 kroner pr. stk.

- DEKAD Vækkeur - 49 kroner

- FISKEVIK Billedholder - 49 kroner

- JANSJÖ Klemspot - 75 kroner 

- LACK Reol - 349 kroner 

 - VASEN Vase - 15 kroner

- VILDBÄR Sprayflaske - 10 kroner pr. stk.

Skal også have mig en ny vandplante, den anden dur ikke mere s:
Og måske også noget sengetøj som passer til mit nye grønne lagen, eller noget.. :D
- Nanna c:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar