05.04.2012

It's becomming darker! NEW LAYOUT

Som i nok ikke har kunnet undgå at bemærke er der kommet en formørkelse over Imaxe! Og ikke mindst har jeg da endelig besluttet at gøre noget ved toppen! Og nu er tiden kommet til JER!

KAN I LIDE DET?


Åårh, det er SKØNT i Berlin! Første dag og allerede ondt i fødderne! Vi har gået ca. halvvejs ned af Kurfürstendamm som jo er næsten 4 km lang! Og der er nogenlunde styr på en del af metrosystemerne.. OG GOD VI HAR FÅET DE BEDSTE DONUTS! Skriv bare Dunkin´ Donuts på jeres liste over steder i skal besøge! Den med nougat er himmelsk <3
Imorgen står turen på Checkpoint Charlie og to-tre ting der i området. Men imorgen fortæller jeg om det!
Og jeg ved godt der ikke er nogen billeder - SORRY! Men nettet tillader ikke at jeg oploader billeder s: Når jeg kommer hjem skal jeg nok lave et indlæg kun med billeder fra Berlin! ^^

Chokoladeæg og påskekyllinger
Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar