14.04.2012

Berlinerbilleder!

Som lovet! Her er billeder fra min ferie i Tyskland! ^^

Husene var enorme og virkelig underlig bygget o_o

Det siger sig selv


Ved ikke hvad det er! Den så bare underlig ud..

FÅR!

Dunkin' Donuts som har de lækreste donuts! Seriøst dem skal I smage en dag! Dem med nougat indeni, umh <3

Nattelivet i Berlin


Ovenpå i vores luksus hotelværelse!

Hit "like" if you see the face - LOL :b



Berlinerbjørn! :D

Så kom vi til Berlinermuren!

I højeste grad..



Die Welt




Checkpoint Charlie!


Det enorme TV tårn - det tar' kun 40 sekunder

Neptunspringvand :3

Guldorgel!

Muren hvor den stod engang - cirklerne i jorden på venstre side er flugtforsøg der lykkedes, dem på højre side mislykkedes s:



Reichtag!

- Nanna ^^

2 kommentarer:

  1. Hey. Jeg tænkte på om du ikke vil følge min blog, så følger jeg din tilbage :D

    http://justadelprado.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det vil jeg meget gerne! Og tak! (:
      - Nanna ^^

      Slet