29.01.2012

Nyt look!

SÅ fik jeg da endelig givet min blog et nyt, frisk look! Overdrevent eller nice? (:

Og hold fast det har sneet meget idag! Og selvfølgelig har jeg allerede taget billeder og været ude i det sammen med søsteren.. Billederne er godt nok ikke af snelandskaber, da de var helt trådt til allerede, men fandt et perfekt sted hvor der hele tiden kom fugle! :D

 Let it snow, let it snow, let it snow! <3

 Hardcore - den anden fugl!
Kunne ikke bestemme mig for hvilket billede der var bedst, så lagde begge ind :b
 Og her er det andet ^^
Take a seat, please..

 ENORM FUGL
Den fløj LIGE HEN FORAN MIG og landede på bilen foran vinduet, men selvfølgelig når jeg ikke at zoome ud :'c



Den åd æble! :3

Håber ikke det var for meget fugl..
- Nanna ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar