02.01.2012

Dagen efter nytårsdag (:

Idag er det min kommedag! Det er noget hvor (nogle) adoptivbørn fejrer at det var den dag de kom til Danmark, og det er jo så idag præcis 13 år siden jeg kom til Danmark! Og det gav da også lige et par gaver! :D

De her mega søde ugler lavet i træ til at hænge op (:

 Den her cykelhjelm med roser og torne på, eftersom jeg, ifølge min mor, har manglet en cykelhjelm i lang tid xD


Nytårsaften var himlen jo fyldt med fyrværkeri og jeg havde tilfældigvis en indstilling på kameraet der hed "Fyrværkeri".. Så den skulle da prøves! :D

 Ét af billederne..

Og et andet med en anden indstilling der hed "Serieoptagelse" eller noget.. :b


Det var godt vejr idag, så mig og min lillesøster aftale at gå med hunden hvor jeg tog mit kamera med. Og så så jeg min kat.. 
Hellere gulvet end sengen o.o'

Så tog mig og min lillesøster ud på stationen med vores hund Basko :D

 Og det gjaldt om at tage så mange gode billeder som muligt, så jeg forsøgte mig med nogle nærbilleder xb

 Og vi havde taget hans tennisbold med til ham! ^^


 Han elsker at lave tricks, fx at hoppe..

At løbe..

Give pote og mange andre tricks!

 Især når han får en hundeguf bagefter :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar