11.11.2011

»Photoscape« - I Just Love It! ♥


Jeg elsker seriøst Photoscape nu! Sidder konstant og laver billeder derinde - hver dag!
Har haft det i lang tid, men har aldrig brugt det så meget som nu ^^'


Det her er så den baggrund jeg lavede til min computer..
Der står "The meaning of life, is to give it a meaning" :D


Og det billede jeg fremover vil bruge som profilbillede på skype owo
- Hvad syn's i om dem? :D

23.10.2011

Så er efterårsferien også slut! ):

Nu er der over en hel MÅNED før vi igen har ferie! ):
Og hvor fedt er det så lige at starte skoleugen ud med at skulle til læge og have bedømt om man skal opereres eller ej? -.- 
JEG HADER SYGHUSE MED DE STIKKENDE FORBISTREDE NÅLE! 
Det eneste der bliver godt ved ugen er at se de elskede folk i skolen, komme til japansk og musik.. - Og så lige at få danskstilen tilbage! ^w^
~ Nanna

29.09.2011

Karakterbombe!

ARG! Det REGNER med prøver lige nu! Matematik, dansk, fysik, historie og mere! s:
~ Nanna

27.09.2011

Uge 39 ♥

MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINECRAAFT! ♥♥
~ YES! Har endelig fået købt minecraft her i mandags! :D I LOVE IT! ♥ Hvis jeg nu får lov til at overnatte derovre også, skal jeg til lan sammen med nogen fra klassen og game xb
~ Har fået overstået 1. årgangs eksamen sammen med Michelle på PS på under en halv time! :D

~ Nanna

19.09.2011

One Week Back! ♥

Kon'nichiwa!
Så er der kun en uge tilbage til at jeg skal starte til japansk! 
Den eneste grund til at jeg glæder mig til mandag, det er jo en lortedag? Skolen er faktisk bare ret nedern, får så  mange lektier for så jeg næsten ingen fritid har! D:
Men jeg ELSKER at jeg er kommet til at sidde ved siden af Michelle - hvilket jeg har ønsket mig i over en måned nu! <3
Du bare så dejlig skatte *: <3

~ Nanna