22.05.2012

Summerflowers ♥

Went to the garden and saw these amazing flowers! The sun was shining perfectly at them, but my littlesister came first. She took some pictures with my camera and then it was the battery was empty :c But just at the moment it had 7% battery I ran outside at just SHOT! I was actually very happy for these photos, and here they come!





Ved ikke hvorfor jeg skrev engelsk før, men fik sådan lyst til det o.O
Men det var så min søsters billeder - her er mine! c:





















- Nanna ^^

2 kommentarer:

  1. orv, der er nogle dejlige billeder her imellem! :) Kh Nanna (navnesøster :-) )

    www.forleden-fik-jeg-hele-verden.blogspot.com
    www.Nannabyphotos.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, du med det flotteste navn du nogensinde kunne ønske dig (:

      Når du hedder Nanna og der er 'photo' i din blog jeg simpelthen tjekke dem!
      - Nanna

      Slet